De dagen worden korter en kouder, de winter staat voor de deur. Dit betekent dat de prijsuitreiking voor de traditionele Schaakstukken Ontwerpwedstrijd er weer aan zit te komen! Dit jaar hebben we negen deelnemers. U  kunt nog tot het einde van dit jaar op één van hun creaties stemmen tijdens uw bezoek aan het Schaakstukkenmuseum.

Op woensdag 1 januari 2020 zullen alle stemmen geteld zijn en zal Ridder Dijkshoorn de prijzen uitreiken aan de deelnemers van de Schaakstukken Ontwerpwedstrijd. Ook dit jaar zijn het weer creatievelingen van alle leeftijden. Komt dus allen naar het Schaakstukkenmuseum op Nieuwsjaarsdag en laat je verrassen!

Het Schaakstukkenmuseum is 1 januari vanaf 14 uur geopend voor de uitreiking en de toegang is die dag gratis. De feestelijkheden zullen traditioneel aangekleed worden door de muzikale begeleiding van de Balcony Players, lekkere hapjes en drankjes. Tot 1 januari!